Vad hände ?

Det undrar jag med.
Jag skulel bara göra en provsim igår för att testa funktionerna mer i Sims 3 innan jag ska sitta med brorsbarnen och spela det i helgen men plötsligt var jag fast. Vet inte hur många timmar jag satt och jag höll på glömma det jag skulle se på TV med :P men jag var ju tvungen att ta hand om Lucia som hon heter. Ja eller åtminstone försöka se till så att hon inte råkade bränna upp huset medan hon var på jobbet eller fick en fuktskada när diskhon i köket havererade.
Nåja till sist sa hon i alla fall upp sig från jobbet som jornalist också då det visade sig att hon är en fena i köket så numera jobbar hon på en resturang som Ingridiensansvarig. Hon kanske inte har så god ekonomi än men jag hoppas att hon ska kunna komma på fötter så småningom. Hon får helt enkelt uppdatera huset allt eftersom när hon har råd precis som i verkliga livet.Låter det här rörigt ?
Då är det inget emot var hennes privatliv ser ut att bli...eftersom killen hon träffar redan har en partner men han tycker att Lucia då är helt oemotståndlig så vi får se om han bryter upp med den andra och flyttar in i det här lilla hushållet.
Eventuellt kommer jag också att behöva bygga om huset men det får bli senare när hon har mer pengar men det kanske funkar bra så länge med att bara ha ett stort sovrum, vi får se.

Kommentarer
Postat av: JennyM

Tack så hemskt mycket! :D

Svar: Det var så lite så :)
None None

2013-03-15 @ 20:57:03
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0