Lite småkyligt

Klev just upp och sloen skiner ute men åter igen sä börjar dagen på -20 så nog är det kallt alltid. Fast det kanske blir bra för ett av mina projekt som jag tänkte testa idag. Ska bara leta fram alla saker som behövs för att jag ska kunna genomföra det här sedan ska jag ta en hink och gå ut och hämta lite snö.
Nej fundera inte nu ni ska få se sedan vad min påhitt är som jag kom på igår.
Sedan känns det aningens snopet igår, snacka om att falla på målsnöret men Yohio vann i alla fall svenska folkets röst.
Min mamma hade en teori om varför han inte gick segrande därifrån, hon trodde att övriga Europa inte ville se en så stark konkurrent och jag måste lägga till att vissa av de deltagande länderna kan säkert ha svårt för hans stil med,, men jag skulle vilja säga att vi redan har sett en delvis liknannde nämligen glamrock!
Fast jag tycker att han verkar väldigt jordnära trots sin unga ålder när man lyssnar på mer seriöst gjorda intervjuer så jag tillhör skaran som inte fattar vad som hände.Inget ont sagt om Robin då men den där låten, ka kag pratar om You den är verkligen inte bra och ledsen men det kommer att bli platt fall i årets ESC, Kollade in några övriga bidrag och såg att Irland skickar en kille som påminner om Robin men med en mycket bättre låt.
Så jag tror tyvärr delvis att teorin om konkurens kan stämma in och har man svårt för hans stil har man inte bara fördommar då ?
Därför känner jag mig lite besviken men , men det kanske blir bättre och jag tycker det är onödigt att använda så starka ord som jag såg på ett forum igår.För man kan intebeskylla någon av de tävlande för att det gick som det gick. Smaken är helt enkelt som baken, delad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0