Vardag

Dåså var det var det vardag igen efter en lite längre helg.
Fast det är ju förstås alltid skönt att komma tillbaka i gängorna igen.
Har som ni kanske märkt inte varit inne speciellt mycket på MSP på sistone men nu är jag på linan igen.
Vad jag har gjort annars ? Jag har njutit av naturen och gjort bort en del måsten så jag ska slippa behöva tänka på att jag måste göra just de sakerna sedan.
Annars är det lätt att sakerna blir hängande i luften utan att någon tar hand om dem.
På tal om det så möttes jag av en attackerande mås när jag kom hem. Som vanligt har ett par fiskmåsar bestämt sig för att valla sina dunbollar till ungar runt uteplatsen & de anfaller såklart allt som verkar farligt och kan utgöra ett hot. Fast det är ju bara ett par så man får stå ut med hålla kollen så man inte råkar förarga dem på något sätt men de har i alla fall valt sidan med uteplatsen och inte entrésidan.Så är det när man bor nära naturen och ändå bor man mitt inne i stan.
 
 
 
Sedan fångade jag några andra sötnosar på bild med.
 

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Säljer bloggdesigner billigt!

fina bilder :) och fåglarna var sjukt söt :)

2013-06-11 @ 13:49:59
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0