Var tog den stygga lilla myggan vägen

Ja det undrar jag allt. Har fått några bett på benen som kliar infernaliskt mycket bitvis. Provat att smörja med aloe vera men det hjälper bara ett tag innan det börjar klia på nytt.
Vet att man ska låta bli men jag kan helt enkelt inte utan kliar sönder betten för då stör de inte lika mycket längre.
Fast jag tycker inte att myggbett brukar klia så här mycket heller så det kanske är en spindel som har varit i farten. De små gynnarna brukar ju kunna bitas med. Nåja får i alla fall tro att den värsta klånaden ska passera om jag försöker låta bli dem.Så får vi se hur det går. Fick dem i alla fall i helgen när jag fotade en viss flugsnappare så det kanske var värt det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0