Teckning klar?

 
Nu så :) så här blev den senaste teckningen jag gjort helt klar.
Fast om den är helt klar vet jag inte riktigt än eller om jag ska lägga till några grästuvor och eventueltl några blommror med men samtidigt vill jag inte ha för mycket i bakgrunden som kan ta fokuset från hästarna.
Någon på jobbet trodde jag satt och ritade på en leopardhäst*skratt* men det är inte så lätt att få till en gråskimmel.
Dessutom så blev jag faktiskt nöjd med fölet. Bakbenen kanske blev lite konstiga men det gäller ju att hitta de där vinklarna när man ritar med så jag får väl fortsätta öva men nöjd blev jag i alla fall till sist och det är alltid ett framsteg.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Du är otroligt bra på att rita, och jag älskar din blogg :)
Men jag undrar ifall inte du skulle kunna göra en header och design till min blogg om du har tid? tacksam för svar. Kram Olivia

Svar: Det kanske jag skulle kunna fixa men då måste jag veta lite detaljer så som vilka färger du gillar till exempel
None None

2013-06-28 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0