Ovanligt

Idag när jag loggade in på MSP var jag med om något ytterst ovanligt.
Faktiskt en av de få dagar jag kunnat logga in utan att ha ett enda nytt meddelande i inkorgen.
Jag kanske inte är så känd ändå som vissa påstår*skratt*.Vet ju att vissa åker bort nu på sommarlovet, andra på semestern, vissa har andra saker att göra och några andra har slutat.
Det är faktiskt rätt skönt att slippa bli jagad runt som vissa gör när de tjatar och inte tycks lyssna om man skriver ett NEJ samtidigt så kan jag sakna det gamla MSP när folk faktiskt pratade med varandra och inte bara tiggde saker eller tror att om man pratar handlar det om att fråga om ålder, namn och sådana saker som man faktiskt inte ska ge ut enligt reglerna.
För vad spelar sådana saker för roll om man har ett bra utbyte personer emellan?
Nej det vet jag faktiskt inte, Inget tycker jag om man får en bra kontakt.Då har ålderskillnad& annat absolut ingen betydelse.Riktiga vänner är verkligen guld värda men de är allt för sällsynta då många bara fokuserar på yta och annat när man kanske egentligen borde se mer till människan bakom tangetbordet. Jag är nog en sådan som är blyg &försiktig av mig , mest på grund av tråkiga erfarenheter av folk men samtidigt så kan jag börja prata med någon på bussen om ett gemensamt intresse kommer upp. Fast det är så mycket enklare att ha taggarna utåt om man en gång blivit sårad av någon som man litat på.
Då är det inte så konstigt att man hellre sluter in sig i ett skal och drar sig undan för man kan ju inte göra annat än att se saker utifrån sin egen synvinkel. Visst kan man ana vad den andra parten tänker  men man måste ändå ha förtroendet att våga lita på sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0