Nya foton

Sådär.
Nu är jag tillbaka i vardagen igen.
Åtminstone för ett litet tag innan semestern börjar.
fast då kommer jag ju också att ha tillgång till dator så det är nog mer så att jag haft annat för mig en period nu.
Fast så blir det nog för de flesta ibland Att orken tryter och ibland vill man hellre vara ute och njuta av naturen. Helt enkelt att ta vara på sommaren och det är nog lite det jag ägnat mig åt under helgens midsommarfirande.
Förut har vi alltid varit på hembygdsgården men i år orkade inte päronen med det så då blev det knytkalas i stugan istället & det var minst lika lyckat&fullt tillräckligct då jag var lite spak efter att ha haft migrän i förrgår.
Så jag tog det mestadels lungt även om jag spelade lite badminton och dömde en hård fotbollsmatch.Då&då fick jag ju ändå tillfälle att fota och jag exprimenderade lite.
 
 
 
Syrrans underbara vovve fyllde 15 år igår.
 
 

Kommentarer
Postat av: Selma

fina super bilder!

2013-06-26 @ 22:40:36
URL: http://equestrians.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0