Ibland får man ha tur

 
Hejsan på er!
 
Jag hoppas att ni alla har det jätteskönt i det vackra vädret , eller det är åtminstone vackert väder här & solen skiner. Vet att jag inte brukar vara inne på Söndagar men eftersom det är min födelsedag imorgon så gör jag ett undantag för just den här gången.
Har ju inte varit inne så mycket på några dagar igen men det beror mestadels på att jag spelar mycket Sims 3 just nu också har jag kommit en bit in i ett annat projekt med som jag ju skrivit om förut.
Dessutom är det en del fridrott på tv just nu & då sitter jag en del i TV-soffan med och ser på Diamond League bland annat.  Fast ett nytt inslag har det blivit i faunan i närområdet vid mina päron så jag antar att man får säga att man har tur ibland.
 
Helt mätt &helt nöjd, men det ser ut att vara en liten oskön kudde.
Va vad är du för en konstig filur på två ben som kommit för att titta på oss och var är din ull?
En grön larv på väg till skönhetsalongen. Kanske blir det en vacker fjäril när den är klar.
 
För er som har tyckt om när jag skrivit om Sims 3 så har jag startat en ny blogg ihop med ett till Sims 3 fan; http://lifeinsims.blogg.se/
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0