I startgroparna

Idag ligger jag i startgroparna.
Ska på en liten sommarutflykt till havet och det ska bli så skönt.
Vi brukar nästan alltid, så gott som varje år hitta på något sådant här tillsammans med mammas syskon. Vissa kanske tycker det låter trist att umgås med ett gäng pensionärer men för min del gör det absolut inget eftersom jag gillar natur&djurliv+ gamla historiska byggnader.Det ska snarare bli skönt att komma ut lite på ett ställe där man inte har varit tidigare. Och jo..jag har tagit med mig pennor och skisspapper utifall att tid ges för det.
Egentligen borde jag skriva ett inlägg om igår när jag spelade Sims 3 men det borde egentligen ligga på den andra bloggen...fast jag får se ändå om det inte kommer upp här sedan ändå eftersom jag ändå har fler läsare här för tillfället men jag hoppas att det blir fler på den andra bloggen så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0