Hejsan svejsan

Hejsan svejsan på er alla där ute.
En del av er har kanske sett mig inne mer på MSP de här dagarna och det är inte helt konstigt.Har försökt logga in lite igen för att sköta mina boonies men det går segt på grund av lagget.
Nåja igår var första gången jag provade att teckna med mina nya Promarker pennor som jag fick när jag fyllde år. Inser inte ens hur jag har kunnat klara mig utan dem nu *skratt*. Fast visst , vanligt ritpapper är kanske inte det bästa underlaget då färgen flöt ut bitvis men det stod det att den kunde göra också så jag får önska mig sådant där specialpapper till eller om jag köper själv. Måste i varje fall helt klart önska mig settet med pastellfärger också för här ska tecknas! Lovar att scanna in resultatet då det är klart :).
Dessutom så är jag nära på klar med första delen av mitt andra projekt..ska bara göra finishen på golven& måla det sista på ena väggen så är början helt klar för att möblerad.
Jo jag kanske lägger upp en "sneak-peak" här så ni får se hur fint det kommer att bli.

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström - MOOOLLYS.SE

Tackar :D allt fint?

Svar: Det var så lite :) jodå det rullar på förutom att jag ömsar skinn på armarna som en orm (men man ska väl alltid lära sig ngt av det)
None None

2013-07-20 @ 15:22:11
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0