Hejsan på er.

Morsning på er alla morgonpigga bloggläsare där ute.
Tänkte bara kolla hur läget är mer er idag ?
Jag lyckades ta mig upp strax efter att väckaren hade ringt imorse även om det var lite motigt så här i början men det tror jag hör till.
Nu är det i alla fall som sagt vardag igen och jag är tillbaka i de vanliga gängorna igen.
Så ni kommer att få se mer av mig här nu och jag ska komma igång med mitt Sims 2 igen. Kollade faktiskt runt lite och det verkar som sidan jag tänkte på har lagt ner så min kategori för Sims kommer att heta Simplicity Design om någon funderar. Inom kort kommer det i alla fall finnas saker att ladda ner där till spelet och när jag säger saker menar jag främst kläder och tapeter för den som är intresserad.

Kommentarer
Postat av: Bea

Alltid lika kul och kolla på dina fina hus och simmar. (:
Aa, rätt skönt att komma tillbaks till vardagen! (:

Svar: Man tackar så mkt roligt att någon gillar dem och är lite kommentarsglad :)Jo faktiskt man blir lite seg av att bara vara ledig med &sedan är det ju en del som ska göras när man kommer tbx med
None None

2013-01-07 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0