Hann inte

Jag hann inte riktigt med mig igår så det blev inget spelande av Sims 2. Fast så kan det ju gå ibland när man ska städa och göra annat också. Kom väl hem senare än vad jag trodde :/ men ärendena som jag skulle göra på stan tog lite längre tid än vad jag trodde.
Nåja men nu har jag i alla fall fixat en sak. Lite lustigt är det Besparingarna ser så stora ut när de ligger i en burk men sedan när man väl har fått ner allt i myntrör tenderar de att krympa avsevärt :P
I alla fall ser det ut att vara så mycket mindre men rören är klart mycket mer praktiska så det är väl därför man ska använda dem kan jag tänka.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hur många är det som läser din blogg?(:

Svar: Inte så många kanske max tio om dagen om jag har tur
None None

2013-01-11 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0