HMmmm

Ibland börjar jag dagen med ett tyst hmm.
Loggade in på MSP imorse för att börja mata mina boonies.
Jo det tar ju en stund att  göra det eftersom jag har så många nu :) men i alla fall står jag i ett chattrum när två killar börjar bomba mig med vänförfrågningar.
Fastän jag säger nej så tycks de inte förstå vinken utan de fortsätter hela tiden skicka till jag helt vänligt förklarar att jag vill prata med folk innan jag ens överväger att lägga till som vän, först säger den ena av dem att han inte hörde så jag får upprepa mig och vet ni kära bloggläsare vad han säger då ?
Jo han säger att jag är dum som inte vill bli hans vän.
Är det dumt att man vill att folk lyssnar på en först innan och om man nu ska bli vänner ?
Det har i alla fall jag väldigt svårt för att tycka utan då ska man väl lyssna på varandra och inte fortsätta tjata om den andra parten säger nej.
Fast jag vet inte , det kanske bara är mina tankar och jag fick den bestämda känslan att de bara ville bli mina vänner för att jag är höglvl & är det något jag ogillar så är det när folk gör sådant.
De lägger till en på vänlistan men har egentligen inte minsta tanke att prata med en från början och vad ska man ha sådana vänner till som inte pratar med en ?
Nej det är ju bara onödigt helt enkelt.
Kan dessutom avslöja att jo...jag har några saker på G, vad får ni kanske se när de ramlar in i postboxen men två av dem ser jag verkligen fram emot att få lägga mina händer på(den ena av dem kommer att ta lite mer tid) & den andra är ett självklart val för att vara jag.
Den tredje saken kan inte bli mer jag faktiskt och jag kunde inte hålla mig eftersom jag samlar i mindre skala på dem då det är en sak från barndommen som jag håller kär, fick mina första av min mormor och sedan har det fortsatt som ni kanske settt här på bloggen..okej jag erkänner vissa samlar på Barbie men jag samalr på Petra istället :P
Vet jag måste minska på de här impulsköpen för jag har massor av saker men nu kommer det defenitivt inte bli lika många eftersom jag sparar varenda liten krona.
Ska bli spännande att se vad jag kan få ihop i myntrören och kunna gå med till banken till sist
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0