God morgon

God morgon och hej på er alla.
Tänkte bra börja dagens inlägg med att skriva att det är ruggigt kallt ute. Tittade på termometern bara för en liten stund sedan och då var det -26 grader. Det syns faktiskt att det är riktigt kallt när jag tittar ut genom fönstret.
Hur man ser det kanske vissa av er tänker nu men det är ett sådant där speciellt ljus. lite blågrått och dunkelt.
Det brukar i alla fall oftast innebäraatt det är kallt. Visst kan det bli kyligt även när solen skiner men den kylan tycker jag känns på ett helt annat sätt än när det är så här riktigt råkallt.
Dessutom så är jag fortfarande förkyld så jag tror jag gör säkrast i att stanna inne.
Ska försöka vila lite idag också men samtidigt är det skönt att sitta uppe med för snuvan såklart.annars har den en tendens att korka igen min näsa för tillfället.
Hjälpte EmiliaMoviestar! med en design till hennes blogg igår så ni kan ju besöka henne och kolla in den vet ja :)
Ni hittar den på: http://emiliaoliviamoviestaar.blogg.se/
Nej nu ska jag ta itu med disken som jag inte gjorde igår kväll sedan blir det snart lunch också jobbar jag på med tapeterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0