God dagens på er

Hejsan på er alla.
Idag skiner solen ute så det gnistrar på snötäcket men det är fortfarande bitande kallt.
Första dagen nu som jag känner att jag börjar komma igen efter alla förkylnnigar. Visserligen är jag fortfarande lite seg men det torde ju som sagt ta ett tag innan jag är tillbaka helt.
Har i alla fall fått en del saker gjorda i helgen och snart kommer jag att kunna starta upp mitt Sims 2 igen.
Vill ju inte riktigt börja innan jag lagt in allt som jag behöver i spelet igen & just i helgwn lyckades jag gå igenom ett par kategorier med tapeter till så snart ska jag börja med golv , objekt och kläder.
Annars så tillbringade jag helgen med att bara ta det lungt i soffan framför tvn.
Såg det mesta av skidåkningen,längd,skidskytte och alpint också var det ju förstås världscuppen i hästhoppning med, snacka om läcker häst Rolf-Göran hade nu!
Fast det finns ett par saker jag vill ta upp som gäller MSP med.
För det första, varför tjatar en del fortfarande om att de vill bli vän med mig via förfrågningar fast än jag säger rätt så tydligt att jag bara blir vän sedan man har pratat ett tag och lärt känna varandra lite  och dettutom att jag föredrar när ni skickar meddelanden?
Sedan kommer vi till det här med att lära känna , jag menar INTE att ni ska börja ställa en massa personliga frågor och undra över vem jag är, mitt namn. hur gammal jag är, var jag bor osv.
Det är PRIVAT information som jag inte kommer att ge ut och det ska man inte göra heller enligt de regler som faktiskt finns på sidan.
Man kan prata om så mycket mer helt enkelt än så.En del skriver att de tycker att jag är barnslig också som inte ger ut någon sådan information men man kan ALDRIG lita på folk och kom ihåg vem som helst kan finnas där på andra sidan tangentbordet.
Inte för att jag känner till att det har hänt något än på MSP men det har ju gjort det på andra sidor, både här i Sverige och utomlands där unga tjejer blivit lurade till saker just för att de kanske litat för mycket på fel sorts folk som kanske dras till just sådana sidor där det finns barn, eftersom barn är lättare att påverka.
Men för den skull också dra inte alla vi vuxna som faktiskt tycker om att spela dataspel över en kam och kalla oss för pedofiler för den stora massan är verkligen inte det utan vill bara göra något vi tycker om.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0