Sen och Lagg

Hejsan alla Bubblare som läser bloggen för ögonblicket och tjenixen till er andra med för den delen. Helt enkelt hej med andra ord till alla er som brukar kolla in min blogg.
Idag började min dag på ett något märkligt vis.
Kom som vanligt ner på jobbet men fick stå och vänta i en halvtimme innan det kom någon och öppnade &släppte in oss som hade kommit(jag och två praktikanter). Ingen som kom sedan visste något om var resten av alla människor hade tagit vägen och det var verkligen öde i huset till fikat när det droppade in några till.
Inte för att vi är så många här heller i normala fall men nu var det verkligen folktomt imorse. så jag undrar om det är influensan som härjar.
Nåja kom ju i alla fall in till sist och kunde starta upp.
Sedan har jag en fundering, är det någon mer än jag som tycker att MSP har laggat ovanligt mycket den senaste tiden ?
Nog för att det alltid brukar vara lite ibland men nu blir det ju segt efter 5-10 minuter och man måste relogga hela tiden.Jag menar är man betalande  VIP ska man väl i alla fall kunna kräva att de löser det här eller hur för det känns ju inte så rolgit att betala på en sida som inte fungerar som den ska alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0