Howrse

Jag var fast i det spelet ett tag och hade byggt upp två stuterier, ett med connemaror och ett annat med shetlandsponnysar men av någon anledning tyckte jag i en period att det inte var lika roligt att spela det längre.
Det blir ju så med vissa saker att det går i vågor helt enkelt men så kan det där suget komma tillbaka.
Försökte logga in men jag hade glömt all info och när jag kollade fanns inte min epost reggad längre.
Så jag bestämde mig för att skapa ett nytt stall helt enkelt eftersom jag ändå vill ge spelet en till chans och nu känner jag mig mer motiverad att spela det än på länge.
Nu kanske ni undrar varför men jag ska visa er orsaken här.
Bestämde mig för att börja med frieser eftersom jag tycker det är en underbart fin ras och jag skaffade mig en första häst, en hingst och se vad det blivit av honom på så kort tid:
Tänker försöka hålla temat i stallet och döpa hästarna till namn med vintriga teman eftersom jag tycker det passar så bra in. Nu har jag hur som helst 3 frieser och 3 arabiska fullblod(fick ett sto gratis när jag klarade uppdrag) och har tagit två föl efter henne. Lite olika raser tänkte jag dock försöka ha men det här är en bra början tror jag och jag är mer motiverad att försöka hålla mig kvar på sidan än på länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0