Hejsan på er.

Nu så är jag tillbaka på banan igen.
Visserligen var jag hemma igår med men jag mådde ju illa till&från så jag satt aldrig någon längre stund vid datan. Känner av det mindre idag så det kanske börjar gå åt rätt håll, får i alla fall tro på det för man blir så less på att bara ligga i soffan, må tjyvens och se på gamla repriser hela tiden.
Så det känns helt enkelt skönt att det är bättre idag för då kanske jag kan få lite gjort :)
Är ju fortfarande inte riktigt klar med att ta ner tapeter, golv och möbler till Sims 2 men det går i alla fall framåt, en liten bit i taget.
Dessutom så ska ni få se vad jag gjorde i helgen så snart jag lagt in bilderna här :)
Allt jag tänker säga just nu är i alla fall att det var klibbsnö och att jag ar inspirerad så jag gladde mina syskonbarn genom att vara ute med dem & leka.
Eller de härjade mest medan jag gjorde något helt annat.
Skapligt nöjd blev jag också med resultatet som enlgit rapport står kvar idag för det blev lagomt nog minusgrader dagarna efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0