Hejsan alla Bubblare

Hejsan på er ala bubblare som läser den här bloggen.
Jag vet, egentligen ska man kanske inte klumpa ihop folk i en massa men jag kände att jag ville ge er ett smeknamn!
Hoppas att ni gillar det.
Kom just innanför dörren faktiskt och lyckades undika att snöa över.
Det har kommit säkert 5 cm eller mer ändå här sedan imorse.
Fast det gick åtminstone att ta sig hem men jag kan tro att snöröjarna kommer att få jobb så att det räcker.
Sedan så är det ju faktiskt bara Februari än så våren är ju åtminstone en månad eller mer än så bortåt i tiden.
För mig får den faktiskt komma igång sent helst då jag är pollenallergiker.
Kanske därför jag tycker bäst om just höst och vinter även om åren och sommaren har sina bra sidor med men så är det ju varje årstid har sin tjusning.
Annars så ska jag bara ta det lungt idag. Försöker få Sims 2 klart och det går framåt :)
Snart avverkat möbler och sådant med men först och främst ska jag försöka göra bort lite trist nytta som att tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0