Hackförsök ?

Satt i godan ro och chattade med en vän som jag inte träffat på länge på MSP. Hur som helst så avbröts plötsligt vår dialog av att det kom ett inlägg från mig där det stod hej.
Det var bara ett problem att det hände mitt i samtalet och jag hade absolut inte skickat det.
Funderade lite till på saken och kollade upp mina skickade presenter och vad hittar jag där tror ni ?
Jo jag ska ha skickat en present till mig själv den 3 december ifjol , men man kan ju inte skicka och ta emot något från samma gubbe.För speciellt rolgit är det inte.
Kollade i listen nu och det fanns flera poster där som såg likadana ut så jag lägger upp en prt screen här så ni får se hur det ser ut så att ni kan vara uppmärksamma på era egna listor.
För även om användaren man skickat till blivit raderad eller avstängd så borde det väl ändå synas och framför allt så ska det inte komma ett inlägg i en chatt som man själv inte skrivit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är säkert bara något lagg, för en gång så stog det att jag var i level 25 och att jag hade 999 diamonds

Svar: Jo det låter som lagg, fick svaret från support också att fler hade haft samma
None None

2013-02-03 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0