Nära på klar

Det går framåt med min lilla skiss som jag ju påbörjade för några dagar sedan.Fast riktigt klar är jag ju inte än som ni kanske ser. Får jag säga min personliga åsikt så är jag väldigt nöjd med hur den artar sig.Har dock hört en annan åsikt.Att jag aldrig skulle ha färglagt den, fast då hade den nog blivit lite tråkig att titta på tror jag.
Visst är det så att vissa teckningar/skisser gör isg bäst i blyerts men det är så olika &det måste man i sådana fall känna från början när man gör dem. Nu visste jag ju redan från början när jag satte igång med denna att jag tänkte använda färgpennorna som ger mjukare färger än till exempel promarkers.Vill man prova andra tekniker kan man alltid använda sig av vattenfärg,pastellkritor,ritkol eller oljefärger.
Fast jag gillar färgpennorna  även om man får ha en stor portion tålamod för att få dem att täcka ytan.
 
 
åbörjade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0