Hallojsan på er alla!

Hejsan på er!
Idag har jag bara tagit det lugnt och slappat framför TVn.
Det var spännande att se skidåkningen och som Charlotte Kalla åkte, det var såklart riktigt skoj.Det var kanske lite väntat att det skulle gå sämre för herrarna men ändå fullt godkänd insats tycker jag av Marcus och Kalle.
Sedan var det lite snopet att skidskyttet blåste bort men så kan det bli ibland med vädrets makter. Det är i alla fall något som ryttarna i Globen slipper att oroa sig för. Stolpe ut blev det för Angelica och MicMac men ändå kanonbra verkligen att de blev tvåa. Synd att de ska gå skilda vägar nu då de passar så bra ihop.Nu sitter jag och tittar på dressyren :) så vi får se hur det går där men vi har många svenska ekipage som är bra och det är kul.
Dessutom så har jag spelat en del Sims 3 såklart. Kan meddela att Youssef och Maya fick en liten Fiona. Så nu är det triss i töser hos familjen Hernandez. Det känns faktiskt riktigt spännande att se hur de ska utvecklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0