Hej!

Morgon på er alla Bubblare där ute. Ja god morgon på alla er andra solstrålar också såklart. Får ju inte glömma bort att hälsa på någon av er som läser min blogg. Ni är inte så många men jag hoppas ju att ni gillar det ni ser.
Ännu en vacker höstdag här då solen skiner och det bara syns några få molntussar här och var på en annars klarblå himmel. Egentligen är det precis sådana här dagar man ska ta vara på och gå ut. Nåja får i alla fall en promenad hem sedan.
Annars kan jag inte påstå att det händer så mycket. Ska städa och plocka undan lite inför morgondagen då jag ska iväg på kalas igen annars flyter det mesta på.Dessutom så blir det nog en hel del pyssel i helgen då jag fått hem det sista materialet för att kunna göra badrummet klart :)
Kommer att bli tokfint tror jag till sist.Ska bara försöka lära mgi att jobba lagom länge åt gången annars får jag bara ont i huvudet av för mycket pyssel och koncentration.
Har i alla fall dessutom också fått tag på en diskbänk så jag kan börja inreda det köket som jag har tänkt mig. Och till sist så har jag köpt en transformator till elen så jag ska se om de lampor jag har fungerar.Det är med andra ord en del saker att stå i trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0