Morgon på er!

God morgon på er alla.
Hoppas att ni har sovit gott för det gjorde i alla fall jag.
Väldigt gott till och med när jag till sist somnade.
Fast då hade jag ju sett ett spännande avsnitt av Broadchurch först men det gick bra att sova i alla fall. En sorts serier och filmer undviker jag dock och det är rysare. Jodå jag har sett några ändå men Hajen är så förutsägbar och både The Others med nicole Kidman och Sjätte Sinnet är ju mer åt det psykologiska hållet.
Nej nog pratat om otäcka saker nu. Idag blir förhoppningsvis ett av rummen klara i dockskåpet. Tänkte jobba med att iordningställa badrummet . Har mest jobb kvar på väggarna där men golvet är färdigt och inventarierna har jag ju. Bara småsaker som ska införskaffas men det tar man i sista hand när allt ska inredas i de övriga rummen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0