Hejsan på er!

Hejsan på er alla glada människor där ute.
Min dag började inte så bra. Hade huvudvärk redan igår så det blev en tidig kväll och jag satt inte så mycket vid datorn på grund av det.
Hade ju egentligen tänkt visa er lite från min ena Simsfamilj igen på Simsville men det får vänta till helgen istället.
Hade migrän i morse men nu mår jag åtminstone okej igen även om jag känner mig lite seg fortfarande. Tänkte se på TV nu. måste ju se hur det går för Erika Jarder i längdfinalen på friidrott i Moskva fast det är ju roligt att titta på friidrott överhuvudtaget med.
Har jobbat lite på projektet med i helgen och nu börjar det faktiskt att likna något även om det fortfarande är en lång bit kvar innan det är klart. Så det går framåt, sakta men säkert.Börjar i alla fall få en vision om hur det ska se ut nu ..även fast det liknar ett kaos i de flesta rummen fortfarande men bara att å in några få möbler gör ju faktiskt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0