Gråväder

Hejsan på er alla. I morse var det inte så lite jag hade lust att dra upp täcket och somna om när jag tittade ut genom fönstret.
Regn och grådaskigt. Fast jag vet efter en sådan här toppensommar ska man inte klaga och regnet behövs det med.Det kändes i alla fall härligt klart i luften när jag gick ut & det var inte så mycket trafik i farten heller.
Så jag gick mest och njöt av promenaden ner på jobbet samtidigt som jag klurade på en sak som hände igår.
Spelade sims och hade byggt ett hus och några till tomter, startade om för att det blev segt och när jag fick upp det igen så var allt borta utom familjen jag hade flyttat in i huset *som tur var men suck*.
Fick göra om allt och till råge på allt så startar den upp på fel expansionspack..så jag undrar vad som egentligen hände.
Nåja ska försöka uppdatera filerna idag och se om det löser problemet också har jag sparat allt jag gjorde såklart,
Bilder kommer på http://www.simsville.blogg.se
Samtidigt pågick finalen i stavhopp och jag försökte titta på den samtidigt men det gick sådär får jag säga..
Trodde som de flesta andra att Lavillnie skulle ta det , med den form han har haft men jag tror han blev för spänd&nervös.
Dessutom har ju tysken som vann också hoppat bra den här säsongen så jag tycker inte det var en så stor skräll ändå.
Ikväll ska jag i alla fall se semi på 1500 meter med vår svensk/etiopiska deltagare Abeba Aregawi.
Det blir mycket VM just nu men så tycker jag att det är roligt att se på sport.Fast annars har jag fastnat för mer udda sportgrenar så som snooker och polo.
Tll och med tennisk kan jag sitta och titta på ibland men motorsport&golf går fortfarande in under kategorin tråkigt så då byter jag hellre kanal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0