Typiskt-Ledig

Hade sett fram emot en lugn ledighet och jo då den har varit skön ända fram tills i förrgår. Vad som hände då ?
Päronens dator fick för sig att lägga ner . Ja den startade i varje fall inte utan bara stod och pep så nu är den inlämnad på service men jag tycker det är dåligt att det händer på en dator som inte gått
längre än ett ½ år men samtidigt tur att det hände medan garantin fanns kvar. Hoppas dock att det är ram-minnet eller geafikkortet i alla fall, annars ryker allt jobb jag lagt ner på simskvarteret och en massa bilder som mamma hade.Så det är därför jag inte har varit inne något här och skrivit också har jag gjort mer pyssel i veckan men nu hoppas jag att jag ska kunna vara mer tillbaka mer som vanlig.tHar inte bara varit mer social när jag inte suttit vid datan så mycket utan jag har hunnit vara lite mer kreativ också.
Det kanske stämmer med att inget ont som inte har något gott med sig.
Uppdaterar bloggandet med lite bilder nu istället för före påsk som jag tänkte, men ni kanske kan få lite inspiration till nästa år istället

Så här fint arrangemang blev det gjort när påsktårtan var klar
Drog mig lite för att sätta tänderna i den här söta marsipan kycklingen


Inte undra på om man blir lite trött efter allt påskfirande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0