Tjenamoss på er!

Hejsan alla glada Bubblare.
Tänkte bara börja med att höra hur er morgon har varit ..min dag har i alla fall varit lugn och den ser ut att fortsätta så förutom att jag ska försöka göra bort lite måsten.
Känns fortfarande skönt att jag hittade telefonen igår, vet inte vad jag hade gjort annars om den hade varit borta :/
Ruskigt vad beroende man är av teknik ibland och visst det kanske vore en idé att skaffa en fast hemtelefon men sakerna kostar ju också så då får man nöja sig med mobilen tills vidare.
Dessutom har jag ju klarat mig bra med den så här långt, det är väl bara det att jag har en förmåga att förlägga saker ibland . Fast det kan nog hända vem som helst att man kan lägga saker på andra ställen än där de borde ligga men just nu har jag hyffsad koll på allt.
Vet fortfarande inte hur det blir med päronens dator men igår ritade jag i alla fall en skiss på en ritning till ett hus så idag ska jag starta en ny familj på datorn hemma och bygga lite :)
Så nog får jag äta upp allt jag sagt om Sims 3 förut fast alla spelen har nog lite sin charm när jag tänker efter och det har ju inte utvecklats lite sedan det första The Sims kom.
För den som är kreativ och tycker om  att skapa egna världar finns inget bättre spel& man kan hela tiden lära sig nya saker. Till exempel så måste jag lista ut hur man bygger stall för som det är nu går ju hästarna ut av sig själva och det kanske inte riktigt var tanken ändå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0