Tillbaka

Hejsan på er alla och god eftermiddag.
Nu är jag här igen efter en helg utan tekniska maskiner , eller jo jag har suttit lite framför TVn men det är också det enda. Jo det går bara fint att klara sig utan internet med.
Det känns som om man blir lite mer kreativ och social sådana gånger men nu är päronens dator i alla fall på verkstan så vi får se hur det går.
Håller tummarna för att den ska gå att åtgärda mest för mammas skull då hon har massor av bilder på den men också för egen skull då jag ju hade börjat på ett fint kvarter åt mina Simmar.
Nåja får börja på ett här hemma också :) men det är ju lite mer pyssel innan det blir klart, nåja skam den som ger sig, det börjar ju åtminstone arta sig nu när jag börjar lista ut hur verktyget fungerar.
Dessutom tror jag att vi börjar få vinter här igen eller man kan ju åtminstone fundera när det kommit 1-2 dm nysnö hitills och våren lär bli 1- veckor försenad. Man kan kanske säga att den har snöat inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0