Morsning

God morgon på er alla glada Bubblare där ute i vårt avlånga land.
Börjar det bli vår hos er än ? Här är det fortfarande like kylslaget ute men jag tror att det ska vara på gång ändå men det liknar mer höst får jag säga än mitten på april.
Har inte heller sett några vårtecken än heller, jo möjligen att trottoaren har töat fram och det är första dagen idag som jag kan ha träningsskorna på fötterna.Det är lustigt vad allting känns lätt helt plötsligt. Fast den bästa nyheten blir nog att päronen har fått tillbaka sin stationära dator, pappa var och hämtade ut den igår och mjo det verkade vara som vi trodde, raminnet hade lossnat . Hur det nu ska ha gått till har jag ingen aning om eller så kanske det inte var ordentligt isatt från början. Hur som helst är datorn i alla fall tillbaka så mitt kvarter jag hade börjat på där är räddat skönt nog :) , nu får jag ju två kvarter att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0