Morgon

God morgon på er alla vakna Bubblare där ute. ja hejsan på er andra med för den delen.
Då var det alltså vardag igen och jag är tillbaka hemma igen.
Började med ett kvarter i Sims 3 som jag skrev igår och jag tror att det kommer att bli riktigt bra om jag får koll på allt så det ser bra ut :)
Fast jag har redan gjort framsteg och listat ut hur man ska koppla vägarna vid korsningarna.Idag ska jag börja lägga in trottoarer också vidare.Så nu vet ni varför jag är inne mindre på MSP just nu men det beror delvis också på lagget. Senast igår kväll fick jag upp ett fönster om att det inte gick att logga in på servern så nej det är inte era datorer som laggar utan MSP som har fel på sidan.
Dessutom har jag svårt att förstå varför de säger att det har med webbläsaren att göra . Kan säga attj ag inte använder Internet explorer alls på MSP just nu för attt det har laggat så med den efter att den hade fungerat prickfritt väldigt länge.
Numera kör jag på Chrome och ändå så händer det att sidan forfarande laggar.Visst har det förekommit mindre problem på andra sidor med men de har ändå löst sig fast inte problemet med lagg på MSP och jag undrar varför.
Också vill jag undra varför det knappt går att spela fånga autografer i chattrummen längre ?
Förut kunde jag på en gång ta omkring 20 autografer, nu är det ett under om jag ens lyckas med hälften.
Och man tjänar fortfarande INGET på kortisar Det är bra de som har dem som tjänar fame. Kolla själv vad ni har på intjänat under Highscores, se sedan några kortisar. Märker ni nu att det inte ändras ?
Gå sedan runt en stund i chattrummen och samla mynt, kolla igen under Highscores och se , summan på vad ni faktiskt har tjänat in har ändrats.
Fast ett annat spartips man kan tjäna mycket på är att man kanske inte behöver köpa saker från varje nytt tema som kommer. Hittar ni ett ni gillar, prova byta färger på kläderna och ni kan hitta en helt ny känsla med en annan färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0