God morgon

God morgon och hejsan igen på er allihopa.
Hoppas att ni har haft en bra helg för det har i alla fall jag haft.
Inte suttit så mycket vid datorn dock utan varit ute och njutit av vårsolen och alla fåglarna.
För mig är det då vår när man ser den första tussilagon och får höra de första ropen från svanarna så nu börjar vi gå mot ljusare tider och det märks faktiskt på hela naturen som börjar vakna till liv igen efter vintern.
Dessutom när jag väl sitter vid datorn så blir det mest att jag jobbar med mina kvarter till Sims 3. Är nästan klar med ett och håller på med ytterligare två men som jag inte hunnit lika långt på än då jag jobbar på dem hos päronen, på deras dator.
Fast de är i alla fall på G och förhoppningsvis blir det jag arbetar på hemma klart idag så då kommer jag såklart att visa upp det här.Fast sedan ska jag ju börja bygga alla offentliga byggnader så som polishus, brandstation, skola , stadshus m.m innan jag kan börja med att flytta in någon familj.
Gjorde dock en familj hos päronen i helgen som jag faktiskt blev nöjd med typiskt nog så jag får se om jag ska packa ihop dem i en rarfil och ta hem dem helt enkelt.
Men jag hann aldrig börja bygga deras hus så det får jag klura på , dessutom undrar jag om någon vet om man kan låsa in hästarna i hagen ?
För det är ju inte direkt så irl att hästar springer lösa på tomten när ägarna jobbar, fast jag kanske är lite petig nu ? men det hade varit kul att få veta om det är möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0