Vet någon

Jag fick ett märkligt inlägg på min vägg idag.
En tjej hade skrivit:Men kom tillbaka !
Varför hade hon skrivit så undrar jag nu ?
Visst jag har skrivit att jag funderat på att sluta på MSP men jag har ju inte gjort det än och trots allt så loggar jag ju in fortfarande och samlar och sköter booniesarna så NEJ jag har INTE slutat bara det att jag kanske är lite mindre aktiv än förut.
Fast så är det väl rätt naturligt att det kan bli om man har annat att göra med eller är det bara jag som tänker så ?
Just nu spelar jag dessutom mer Sims och då får ju nätet stå tillbaka lite men jag trivs rätt så bra med att ha det så och det är väl bara bra eller och eftersom jag inte slutat så vet jag inte vad jag ska komma tillbaka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0