Typiskt nog så...

Kände mig färdig nog att starta upp Sims här hemma idag men vad händer?Jo när jag håller på att ladda upp så kraschar det av någon anledning.
Provade starta om men felet kvarstod, lyfte ur downloads mappen men nej samma fel ändå så nu måste jag ominstallera hela alltet och resten skivorna är såklart hos päronen sedan jag la in det på deras dator.
Toppen man kan ju inte bli mer...ja ni vet men nu inser jag i alla fall värdet av att ha en uppsorterad downloads mapp och tur i oturen så har jag de mesta golven/tapeterna på minneskortet än så det blir inte allt för mycket jobb att lägga in sakerna på nytt sedan men det känns ändå drygt.Helt enkelt så blir det ju mycket mer jobb än vad jag hade tänkt mig från början.
Nåja har sett lite på tv , lyssnat på en skiva och småtittat lite på tv också har jag scannat in en sak jag  påbörjade rita häromdagen.
Lekte lite med penslar i photoshop och hitills ser min vithaj ut så här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0