Regn Regn

Idag ser det ut att bli en sådan där dag med perfekt innesittar väder igen. Det vill säga att det är rätt så gråmulet och nederbörd.
Vissa kanske skulle säga att det är en typisk höstdag fast jag skulle tro att båda de här beskrivningarna passar mer än väl in.
Så det blir mest att jag ska fortsätta städa, kanske blir det också en del Sims också ska jag fortsätta på några av mina små ritprojekt också ska eventuellt Paris.Laa och powersaga komma hit på fika.
Annars så flyter det bara på helt enkelt.och igår såg jag på den nya serien på Animal Planet om djurenheten på Heathrow i London. Kan tänka mig att de verkligen får se en hel del under en typisk jobbdag och det är intressant att få följa deras vardag med både vanliga djur och de  lite mer ovanliga.
Alltid kan man snappa upp något och lära sig en del som man redan inte visste innan.
Dessutom ska ni få se lite fler bilder sedan från när jag var ute och fotade häromdagen. Detta eftersom jag hittade en sockersöt, nyfiken och pratglad sak som jag hade kunnat ta med mig hem om det hade gått.

Kommentarer
Postat av: AW - Fotograf

Tack så mycket, då fick jag ut de var ville ur bilden :)

Svar: Det fick du alla gånger :)
None None

2012-09-26 @ 10:25:18
URL: http://megapixeln.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0