På något sätt

Så vill jag inte tro att vintern är här riktigt än även om jag ser fram emot när det kommer snö så man kan åka skidor men imorse såg och hörde jag säsongens första domherre.
Normalt brukar de ju komma på vintern, sedan ser man dem aldrig på sommaren också kommer de tillbaka igen när det blir kallare igen. Den här tyckte tydligen att det redan var dags för att kolla om några fågelmatbord med smaskiga solrosfrön var framställda men nog var den lite väl tidigt ute.
Fast idag är det faktiskt rätt så kallt och gråmulet.
Så jag är faktiskt rätt glad över att jag gjorde bort en fototur igår medan solen sken. Vad jag fotade får ni se sedan när jag sorterat upp korten , har ju gjort klart ett annat projekt med som jag tänkte sticka in mellan gårdagens fotorunda och eventuellt visning av lite simstapeter och jag fick en fråga av en tjej som undrade vem jag är.
Var inte oroliga jag tänker inte skriva någon länge utläggning kring ämnet bara helt enkelt att jag är mig själv för om jag inte vore der vem hade jag varit då ?
Och NEJ jag svarar fortfarande inte på ersonliga frågor utan bara de fårgor som jag själv har lust och känner att jag vill besvara sedan är det märkligt att vissa ändå tycks tro att tjat hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0