Landat

Landat igen efter morgonen nu :) skönt fast det var som jag trodde ingen fara . Fast jag fick ändå lov att ringa på någon som kom och satte upp dörrarna så jag kunde gå och göra dem sällskap vid fikat.
Tydligen så har de haft problem med det tidigare och det är därför som de testar larmet ibland bara för att kolla men det är klart att bli inlåst sådär känns ju ändå läskigt på något sätt men vad gör man när man vet att det troligen är bara ett test ?
Nåja huvudsaken är att det var det den här gången med...men vad som förvånade mig mer var att ingen hade gått för att se efter om jag var kvar vid min plats eftersom jag inte kom.
Fast nåja nog pratat om det..har redan planerat vad Logan ska få för närmaste granne med :) men det får ni se på Söndag. Det enda jag tänker avslöja just nu att det är en tjej och att hon inte är typisk för att vara mig utan snarare långt ifrån men nåja ni får ju se.
Just nu ska jag fortsätta gå igenom väggar och golv så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0