Kod 1000 gäller

Tydligen så har vi automatiska personalmeddelanden via högtalaren som går på i händelse av till exempel brand i huset.
Den står i alla fall och upprepar det här just nu hela tiden men en annan i personalen gick in och verkade oberörd så jag vet inte riktigt vad som händer här idag. De brukar ju informera om det kommer att ske en övning och sannorlikheten att det faktiskt ska börja brinna i ett stenhus är ju inte så stor direkt. Möjligen inne på verkstan men då skulle man hört något mer tycker jag samt att de borde komma upp för de vet ju att jag sitter här, åtminstone hon som var in vet ju.
Dock så var både en bil från kommunrn här och en polisbil men de har åkt igen fast man kan ju bli lite fundersam när dörrarna inte går att öppna men det brinner iaf inte den saken är klar men de kan ju fått motta ngt hot på kommunhuset för då kopplas det ju vidrare hit med såklart. Det är väl det mest troliga i alla fall men det känns helt klar olustigt när man inte vet och jag har ju inga nycklar heller så just nu är jag inlåst med datorn tills vidare för vägen ut är ju som sagt låst och ngn annan finns inte.
Nåja får vänta och se om ngt händer..annars får jag ringa på ngn som kommer och släpper ut mig helt enkelt.
Det är väl just det som är problemet med egentligen att sannorlikheten för att något skulle hända är så otrolig att man helt enkelt stannar kvar för att man antar att det är en övning så vida det inte hänt ngt i andra huset vi har här men då skulle det vara betydligt mer fart tror jag..men faktum är att det är helt igenlåst ovh tyst i huset så jag får nog ringa if och höra vad som står på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0