Idag känner jag mig

Hejsan svejsan på er.
Idag är det inte lite utan att jag känner mig pantad.
Bokstavligt talat alltså men oroa er inte för det är ingen större fara med mig förutom mitt konstanta illamående men man får ju försöka ignoerera det och leva livet ändå.
Orsaken till att jag känner mig pantad är att jag ska gå på affären idag med en påse flaskor :P så där har ni förklaringen till det.
Gick igenom 300 sidor med trägolv till sims häromdagen också på thesimsresource.com, suck vad drygt det var i slutet men det får vara värt det när man vet att resultatet kommer att bli bra i slutänden när jag väl fått det ominstallerat hemmavid med.
Dessutom kanske det blir en del pyssel i helgen också, ska nämligen hämta ut ett paket från panduro idag. Kom sms om det igr men då skulle jag ju fota Lady så jag tyckte det blev för bökigt att gå och hämta det då.
Sedan tänkte jag höra om någon mer tycker det är störande att inte kunna trycka på enter längre när man skriver i vad gör du bubblan ?

Kommentarer
Postat av: Badbollen (på MSP)

Hej! Jag tyckte också att det var irriterande att inte kunna använda enter i "vad gör du - bubblan", men jag upptäckte att om man håller ner shift samtidigt så går det. Tänkte att du kanske ville veta det :)

Svar: Ska prova men det är ju konstigt varför de har ändrat det ändå
None None

2012-09-22 @ 23:52:24
URL: http://msppyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0