Familjen Kennedy

Nu har äntligen Logan och hans katt Mr Muffin fått flytta in i sitt hus fastän jag fortfarande inte är riktigt klar med det men det går i alla fall att bo i nu. De saker som återstår att fixa är egentligen bara små detaljer som gör att huset ser mer hemtrevligt ut och inte fullt så kallt ut också måste jag jobba på tomten.Fast nu har jag i alla fall kommit igång då.
Nu ska ni få se på något gulligt som blev av en slump för att något blockerade liggdynan helt enkelt.
 
Då gick Mr Muffins och la sig på husses säng istället  Tycker faktiskt det var så sött så jag tog bort liggdynan, jag menar vem behöver den egentligen (nej den tar bara upp onödig plats i sovrummet).
Blir husse störd kan han baea gå och lägga sig i gästrummet istället helt enkelt men han verkade inte bekymrad över att katten låg där när han skulle sova så då får det vara :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0