Snorförkyld

Man kan verkligen säga att jag är snorförkyld nu.
Tror faktiskt det var länge sedan som jag var så här pass däckad av en vanlig förkylning.
Har slemhosta och värdens snuva helt enkelt så jag sover mest bort halva dagarna eller bygger bo framför tvn hos päronen.
Men jag är ändå glad som har den möjligheten att komma till dem och bli lite ompysslad när jag är så här pass krasslig.Inte minst så blir det ju kanske så att det blir lite bättre mat här. Inte för att jag äter dåligt normalt utan försöker jobba på det och lära mig mer men, alltid ätit lite och när jag är sjuk blir jag mer bekväm av mig.
Dessutom så tappar man ju orken med efter ett tag.
Snart varit krasslig i en vecka men jag hoppas åtminstone att det ska vända snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0