Plask slask

Vad man blir glad..inte direkt i det här vädret.
Fortfarande delvis morgonmörkt men vidare är det alldeles igengrått och till råge på allt så är det snöblandat regn.
Ja , jag vet jag borde ha tagit stövlarna men jag trodde att jag skulle kunna klara mig torrskodd till jobbet ändå. Dock var det en missräknnig från min sida men jag blev åtminstone inte så blöt om fötterna utan bara lite så det torkar snabbt men jag ska ju gå hem senare också.
Dessutom så har mitt Homecrafter fått för sig att inte vilja funka, det kraschade igår när jag försökte starta upp det och fortsatte göra så trots att jag ominstallerade det så idag måste jag läsa vad mer jag kan göra för utan det kommer jag ju inte någonstans med Sims heller.
Nåja får väl hoppas att jag åtminstone kan få igång det vad det lider så jag kan börja med min nya familj också.
Har ju planerat för att ännu em ska få flytta in i kvarteret.
I alla fall ser det ut som om jag måste gå in och flytta ut alla väggar och det jag hitills lagt in för förmodligen har någon fil klatrat till det för mig fast det är ju konstigt att felet ligger kvar då jag flyttat ut alla filer från homecrafter redan men att man måste gå in och ta bort dem från downlooads med är konstigt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-10-16 @ 17:21:19
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0