Oktober

 
 
Nu så har det blivit dags att gå in hösten på riktigt.
I alla fall känns det som så lite mer nu när Oktober månad börjar även om det har varit på gång ett tag.
Det blir ju allt kallare i luften och alla sommarens fåglar flyttar söderut för vintern..Vinter ja, tänk om den kunde komma nu istället så snön lyser upp lite och inte bara för att slaska bort så snart den har landat på marken.
Nåja det var en liten betraktelse från min sida men nu ska jag visa er mitt andra hus i sims istället för att prata en massa nonsens som få ändå verkar läsa eftersom jag för det mesta får väldigt få kommentarer.
Jag skrev ju att det skulle bli ett annorlunda his för att vara jag och mjo, nog är fallet så eftersom det är rosa till färgen, inte bara utvändigt utan också invändigt(ni ska få se sedan när jag möblerat klart)
Här är det rätt klart att det kommer att bli en pool på tomten samt ett lika fint garage och lite träd,blommor och buskar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0