Kanelbullens Dag

Någon som har undgått att se att det är kanelbullens dag idag, den 4 Oktober ?
Tycker snart att det finns en speciell dag för allting, jag menar morsdag,farsdag,barnens dag,kanelbullens dag osv.
Varför kan vi inte istället visa varandra mer uppskattning i vardagen utan att det ska behöva finnas de här specialdagarna som många gånger kan bli något framtvingat ont åtminstone när det gäller relationer ?
Jag vet inte om jag är ute och cyklar när jag säger att de som tjänar mest på *temana* är affärsmännen. Ska det liksom inte vara nog med att man firar de större helgerna och födelsedagar ?
Dessutom kan man ju visa uppskatting på flera olika sätt mer än att köpa saker men det är väl så att vi blivit mer och mer pryltokiga.
Blev inga utställningsbilder idag, de hade inte ställt upp sakerna än men ni ska få se några fler bilder från min senaste fotorunda istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0