Hoppas nu...

Igår fungerade den fint 'nda tills på kvällen, då la den ner utan ett ljud.
Vad jag pratar om? Jo min externa IOMEGA disk där jag lagrar ALLA mina foton jag knäpper.
Det bara blinkar till i adaptern nu när jag försöker koppla in allt och jag har provat att byta strömkabeln till den men inget händer utan det är verkligen totaltdött.
Så jag kan bara hoppas nu att det är adaptern som har fått något fnatt och slutat fungera för i sådana fall är det ju bara att byta den.
Eller bara och bara ..men det vore enklare i alla fall än om det är hårddisken som har fått för sig att sluta fungera för i sådana fall återstår två alternativ.
Endera lämna man in den och hoppasatt de kan få igång maskineriet utan att skada disken eller så tar man upp den och plockar ut 3.5 tums disken som sitter i själv.
Känner mig dock en aning stressad över det här såklart, kanske inte så konstigt men pappsen skulle i alla fall kolla om han hade någon passande adapter så man får prova det i alla fall.
Fast n uvet ni varför det kmomer att bli lite skralt med bilder här på bloggen ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0