Hejsan

Hej på er alla.
Nu kanske ni undrar vad jag har hållit hus då jag inte har skrivt här på ett par dagar, men det är ju sådant som händer ibland.
Varje dag finns det kanske inte alltid något att skriva om heller för det där vardagslivet som alla har är ju inte allt för intressant och vad jag äter och hur många gånger om dagen jag går på toaletten är inget som jag tycker ni behöver läda om.
Det är ju trots allt något som alla människor måste göra.
Nåja i helgen har jag i alla fall varit delvis uppptagen med pyssel och varit mer social med familjen igen.
Dessutom så var jag på kalas igår hos Powersaga och åt en god tårta.Eftersom hon egentligen fyller år idag tänker jag säga ett stort GRATTIS till henne här också och hoppas att hon får en bra dag med mer tårta och många presenter.
Vidare så ska jag fortsätta lägga in golv och väggar till mina simmar men jag börjar få lite ordning på torpet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0