God morgon

Morgon på er alla som är vakna.
Det borde i alla fall vara rätt många eftersom klockan snart är nio.
Fast vad vet jag men många borde vara på jobbet eller i skolan vid den här tiden.
Vad jag gör hemma fortfarande?
Bra fråga faktiskt men nu är det så att förkylnignen har tagit om lite för mig och jag har både mer snuva och hosta nu.
Typiskt nu när jag hoppades att det var på väg att vända så jag skulle få bli bra igen.
Nåja antar att jag får fortsätta att ta det lungt och jobba på att kurera mig verkligen helt enkelt även om det verkar lättare sagt än gjort.Borde ju inte heller eg gå ut alls men vad gör man när man har vissa saker man måste handla ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0