God dagens på er

Hejsan på er alla .
Nu är man tillbaka till vardagen igen. Fast för första gången på länge så känns det som om jag börjar få tillbaka lite energi för att göra saker igen. Det har ju gått lite på halvfart den senaste tiden men jag vilade ju upp mig riktigt i helgen som var och det behövs ju ibland det med.
Jag tror en av nycklarna är att försöka låta bli att tänka så mycket men det är väl lite olika hur det går med den saken.
Idag ska jag annars mestadels göra tråkiga saker som att tvätta tex men så måste jag köpa nya batterier och jag funderar på att i samma veva köpa ett nytt minneskort till kameran eftersom ett av mina gamla har gått sönder. Eller rättare sagt så står det bara : Inget minneskort i kameran.
Har provat att ta ut och sätta in igen men det blir fortfarande samma fel så det verkar inte mycket bättre än att något mystisk har hänt med det. Har provat mina andra minneskort och de fungerar fint så det är bara det här enda som slutat fungera då av någon anledning som jag inte känner till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0