Atjoo

Så sitter man här igen då med en höstförkylning.
Började känna mig lite småkrasslig redan igår , ni vet sådär så att det brände bak i näsroten.
När jag vaknade idag så hade snuvan kommit plus att jag har ont i halsen, fryser och känner mig småseg.
Nåja det var ju inte helt oväntat i alla fall då det går mycket förkylningar runt om och så här i hösttider med, eller borde jag säga vinter då det faktiskt kom snöblandat regn igår.
Så idag tänkte jag stoppa om mig med en filt, dricka varmt , läsa gamla Kalle Anka tidningar och bara vila&ta det lungt.
Just det ja..undrar ni hur det gick med Homecrafter igår ?
Det började dåligt på samma sätt så jag flyttade ut både väggar o golv från Downloads och jag fick det att fungera igen.
Vet fortfarande inte vilken fil som fick det att klatra sig så men det får jag kolla vidare på sedan. Hann i alla fall lägga in nästan alla golv igen och tog bort ett par som jag hade tagit ner från annat håll utifall att det var de som ställde till allt men jag får såklart börja om med väggar och golv igen . Fast nu ska jag åtminstone försöka sortera mer och skriva lite mer om varje så det blir roligare sedan när man ska spela.

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Åh tack så mycket! Ja det är så fina färger ute nu, men sorgligt nog så försvinner de snabbt.
Tack igen! :D

Svar: Jo det är väl det enda som är synd då, det var så lite :)
None None

2012-10-17 @ 22:20:24
URL: http://cieloeterra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0