To be continued

Fick det här nedslående meddelandet ikväll när jag försökte logga in på moviestarplanet som vanligt: Du har blivit spärrad i 3 dagar och 1 timme för att du länkat till denna blogg .....också fanns det en länk hit.Förstår faktiskt inte varför då jag inte tycker att den här bloggen skulle innehålla något som är speciellt farligt att läsa , än mindre några olämpliga bilder och framför allt så bedriver jag den inte i något kommersiellt syfte utan för mitt eget nöje helt enkelt.
Så nej just nu är jag INTE glad på ADMIN och ja , jag har mejlat dem och påpekat det här med så jag får se vad de svarar men så ni vet läget i alla fall..finns så länge på mitt ena syskonbarns gubbe Ceranna så ni som vill mig något kan skriva meddelande dit istället.
Någon mer än jag som tycker att det här är dåligt gjort av admin ?

Kommentarer
Postat av: Connie❤

Jag fattar liksom nt Asså din blogg och är awesome bara för att du länka din blogg blev du spärrad fyfan vad taskigt!
Du har ju inget snuskigt på bloggen du har liksom
Som man brukar ha!<3
Nt bra Admin!-.-

Svar: Nej jag vet de skyllde på att jag delat personlig information men jag ger ju inte ut ngt för privat om mig själv direkt
None None

2012-11-09 @ 19:41:38
Postat av: Badbollen :)

Håller med om att det är dåligt gjort av admin, jag tycker att de på något sätt i alla fall borde se efter, titta på vad det är för blogg det handlar om...

Svar: Ja men precis jag tycker det är så himla dålgit gjort, de kan ju kolla bloggen först innan de stänger av ngn i alla fall
None None

2012-11-09 @ 20:11:53
URL: http://msppyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0